Aanmelden nieuwe leerling

Uw kind is van harte welkom op de Vondelschool er zijn in de meeste groepenvoldoende plaatsingsmogelijkheden. Wanneer het zij-instroom betreft (uw kind zit al op school en start in een andere groep dan groep 1) verzoeken wij u om eerst contact op te nemen met de school. Voor schooljaar 23 - 24 is onze groep 3 vol.

Binnen onze school zijn er 12 groepen; Drie kleutergroepen en negen groepen van 3 tot en met 8. Bij aanmelding wordt voorrang gegeven aan broertjes en zusjes van leerlingen die al op school zitten en kinderen uit dit postcodegebied.

Ouders/verzorgers zijn er verantwoordelijk voor dat kinderen in de leerplichtige leeftijd bij een school zijn ingeschreven. U kunt een leerling slechts op één school definitief inschrijven.

Eerst kennis maken met de school? Schrijf nu in voor een rondleiding.

Inschrijven nieuwe leerling

Voor nieuwe leerlingen die zouden moeten starten in groep 1, werken wij niet met een wachtlijst of voorinschrijving. Wanneer u uw kind inschrijft op de Vondelschool is dat definitief en bent u zeker van plaatsing. Om het u makkelijk te maken kunt u onderstaand formulier invullen (scrol naar beneden). Voor we de inschrijvingsprocedure starten nemen wij eerst contact met u op.

Heeft u nog vragen? Bel of mail dan naar: 023 - 5241076 of info.vondel@wijwijzer.nu

Aanmelden nieuwe leerling

Om het u makkelijk te maken kunt u onderstaand formulier invullen. U ontvangt dan per e-mail een inschrijfformulier wat digitaal ondertekend kan worden.

• *