De Vondelschool

Empowering knowledge, inspiring succes!

De Vondelschool is een openbare basisschool, rustig gelegen in het groen, in een charmant gebouw uit 1931. Binnen de school met de tijd meegegaan en zijn er frisse lokalen voorzien van alle moderne leermiddelen.

De populatie in de wijk waarin de Vondelschool is gesitueerd, is over het algemeen hoog opgeleid en onze uitstroom is dan ook hoger dan het landelijk gemiddelde. Dat betekent dat wij ambitieuze eisen stellen aan zowel onze leerkrachten als onze leerlingen. Naast het harde werken is er ruimte voor gezelligheid en is er veel ruimte voor sport en cultuur.

De Vondelschool telt circa 275 leerlingen, verdeeld over 12 groepen. Het schoolteam bestaat uit 22 personen en 4 onderwijsassistenten van Les Petits.

De Vondelschool maakt deel uit van de Stichting voor Openbaar Primair Onderwijs Zuid-Kennemerland, zie www.stopoz.nl.